Pre-installed Version
When will the Wii consoles being sold in stores begin to come with the upgraded version pre-installed?
Consoles with the new version pre-installed started to ship around December 2007.
Is it possible to (visually) distinguish between the retail Wii consoles that have the old version and those that have the upgraded version?