Photo Channel: Viewing your Photos and Videos (Preview Mode)
After selecting your photo source, you will be taken to a screen that shows a list of all the files available. To select a photo, move the cursor over it with the Wii Remote and press the A Button. Below is a list of the features available when viewing photos.