Tetris DX
Tetris and Game Boy go together like Mario and Luigi. With the bright colours available in Tetris DX for Game Boy Color, it's become a match made in heaven. Opting not to tamper with the perfection of the 1989 Game Boy version, the developers have delivered a classic Tetris game. The main difference between this game and its portable predecessors is the presence of colourful graphics. The backgrounds change colour as you build lines, and the brightly coloured pieces are easy to see. Tetris DX offers three different ways to play: traditional Marathon Mode, Ultra Mode, and 40 Line Mode. Ultra Mode challenges you to earn a high score (and save it onto the Pak) with a three-minute time limit, so it's important to earn big points by clearing multiple lines simultaneously. 40 Line Mode forces you to race against the clock and complete 40 lines as quickly as possible. The game records your fastest times, so you'll have to practice to shave seconds from your performance. You can also compete against the computer or link up with a friend for head-to-head competition.