With a retro look, legendary flourishes, and the power to save Hyrule, Game & Watch: The Legend of Zelda is a jam-packed tribute to 35 years of The Legend of Zelda series. Adventure through three time-honoured games and enjoy all-new old-school fun with this stylish handheld console.
It’s dangerous to go alone – take these! Revisit some of the most iconic The Legend of Zelda games with retro-inspired hardware, perfect for players and collectors alike. Play the English or Japanese versions.
Discover Hyrule and send Ganon packing in the original 1987 game that started it all.
Explore dungeons with side-scrolling gameplay and a sprawling overworld in this sequel from 1988.
Wake the sleeping Wind Fish in the original 1993 Game Boy version of the first full-sized Legend of Zelda game for a handheld console.
In true Game & Watch fashion, the console also includes a handy digital clock and timer, and you can interact with both.
Watch as Link explores Hyrule and defeats enemies with a one-of-a-kind interactive clock. Pick up the console and take control whenever you like!
The timer features battle scenes from Zelda II: The Adventure of Link. Set and start the timer, then see how many enemies you can defeat.
Use the packaging to proudly display this celebration of the history of The Legend of Zelda.
The original Game & Watch consoles came out in Japan in 1980 and were the first handheld gaming consoles created by Nintendo.