De Blob
The evil I.N.K.T. Corporation is working to remove the colour from the world, and it’s up to de Blob to do away with the greys - using himself as a paint brush!
A mischievous and unlikely hero, only de Blob can flip, bounce and smash his way past the all-powerful I.N.K.T. Corporation to ignite a revolution and save Chroma City from a future without colour.
As de Blob, you will use the unique Wii controls to roll, bounce, leap and slide through the streets, painting the town red, yellow, blue and many more colours! You’ll battle against massive tank battalions, speedy I.N.K.T. racers and elite Inky soldiers on your quest to free the citizens of Chroma City.
Join the Colour Revolutionaries to refine your skills while making a mess. The race to rescue Chroma City has just begun, and only de Blob can save the world from a black-and-white future.