Just Dance 2
Just Dance 2 answers the call with more songs than ever, the hottest new moves, new co-op and competitive game modes, and an improved detection system!
Featuring an all-new track list, Just Dance 2 includes old school favourites and today’s hottest hits spanning a wider selection of musical genres. With Just Dance 2, you’ll enjoy awesome new challenges, and the latest dance moves in super fun choreography!