MySims
Turn a struggling town into a thriving community with MySims on Nintendo DS! The latest games in the hit Sims series are exclusively on Wii and DS, complete with a fun new style all of their own. Design everything from the hairstyle of your Sim to the pattern on their sofa as you build your perfect town from the bottom up. Will you create a bustling community full of friendly faces or a spooky settlement crammed with mysterious characters? With MySims DS it’s up to you!
On MySims DS the possibilities are seemingly endless. As well as giving you the power to define the look of your own Sim and their surroundings in great depth, the open-ended gameplay will draw you in as you decide who to befriend and who to ignore. Getting to know the people in your town will unlock useful and surprising secrets, and every choice you make will affect how residents behave and even attract interesting new characters.
If life in your town gets too much to take, MySims DS even lets you explore a whole new world by moving to a resort town and discovering areas like the forest, port, entertainment district and more. So create your own world and take it with you wherever you go – with MySims DS, it couldn’t be easier!