Wii Fit
The original fitness game from 2008, Wii Fit introduced the world to the Wii Balance Board, motivating players to get up and get moving towards a healthier lifestyle.
Since October 2009 the new and improved Wii Fit Plus has been available from shops, expanding on the original Wii Fit with further customisation options and a slew of new exercises to find the fitness that fits to your needs.
So whether you’re a fan of the original Wii Fit or only just starting to take your first steps towards a healthier lifestyle, visit the Official Microsite of Wii Fit Plus for all the information you’ll ever need.