My Fireplace
Now you can turn your television into a fireplace, equipped with realistic graphics and a fire that's sure to generate a warming atmosphere!
Prepare the wood, light the fire and stoke it. Or, if you prefer, choose the ‘automatic’ option to have the fireplace on your screen while you eat with your family, celebrate a party with friends or dine with your partner. There are fireplaces for every occasion!