Crab Digger TROPICAL ISLAND
Crab Digger - an exciting arcade game with RPG elements that takes you to the center of a tropical island, where you control a funny crab. Your task is to break all the blocks on the level and move on to set new records.
The game offers you the opportunity to compete with other players, track your place in the online high score table. And don't forget to collect coins, because thanks to them you can improve the damage and durability of your pickaxe!
Personalize your crab by purchasing hats from the store. Unlock new locations where you will find new types of blocks and decorations.
Crab Digger is a game that promises to captivate you with its enjoyable gameplay, exciting moments and the unique atmosphere of a tropical island. Spend time with pleasure pumping your crab and reaching new heights!