Duck Race
Duck Race is an adrenaline-fueled racing game where players enter the whimsical world of competitive rubber duck racing. Players get to use their skills to outmaneuver opponents, face off against formidable boss ducks, and tackle a multitude of levels each featuring unique challenges. With its seemingly endless exploration opportunities, the game provides countless hours of excitement for players across the skill spectrum. Additionally, the game also offers a collectible aspect, where players can gather various types of ducks, ranging from classic rubber designs to more unique and quirky options, adding an extra layer of engagement to the gameplay. Get ready to embrace the thrill of the race and quack your way to victory in Duck Race!