Kanjozoku Game レーサー - Car Racing & Highway Driving Simulator Games
Explore an amazing world of racing by new legendary cars and by completing fun challenges ! It is in your best interest to climb the racers ladder up and reach top 1 ! You are in charge of the transmission, you are the real racer everybody is afraid to compete against!