Path of Sin: Greed
Een detective die net begonnen is en haar ervaren partner komen aan op de locatie, een luxueus eiland in het midden van de oceaan en eigendom van een jonge miljonair, die niets liever wil dan het dossier zo stil en zo snel mogelijk sluiten. De vraag in deze zaak lijkt eenvoudig: was de dood van een bewaker zelfmoord, of misschien een onfortuinlijke val?
De bewoners van het eiland - de Bradfords - lijken eerst hartelijk en boven alle twijfel verheven en zelfs geschokt te zijn door de dood van een bevriende medewerker. Maar uit nader onderzoek blijkt dat ze vijandige gevoelens koesteren en diep verborgen motieven hebben. Hoe meer je je verdiept in dit afgelegen eiland en de verwarde familierelaties, hoe ingewikkelder en onduidelijker deze zaak wordt. Een ogenschijnlijke routineklus verandert in een verhaal over intriges gedreven door hebzucht en een onderzoek naar een zelfmoord onthult meer moorden.