Dubbele gouden punten voor deze games en meer!
Je kunt van deze tijdelijke voordelen profiteren vanaf het moment dat je lid wordt. Een lidmaatschap bevat natuurlijk nog veel meer voordelen, zoals toegang tot een groeiende collectie van Nintendo 64-games, SEGA Mega Drive-games en betaalde downloadbare content voor bepaalde Nintendo Switch-games, waaronder Mario Kart 8 Deluxe!