"Special Sticker 9"-stickerset
Deze stickers, met daarop personages die je tegenkomt in en om Elgado Outpost, zijn getekend door Azarasi Yuzuko, een vormgever die eerder ook ander Monster Hunter-artwork heeft getekend!