Al snel zitten ze echter midden in een picknick die allerminst rustgevend is...
Winter 1935 EC. Squad E ontdekt aan boord van de sneeuwcruiser Centurion op een dag dat reddingshond Ragnarok verdwenen is. De leden van Squad E voelen zich schuldig omdat ze hem verwaarloosd hebben en gaan op zoek.
Dit verhaal kun je spelen na ontgrendeling van Headquarters in hoofdstuk 2 van het hoofdverhaal. Ga voor dit verhaal naar Book Mode > Menu > Extra Stories.