Sorteer, stapel en zet huishoudelijke voorwerpen op de juiste plek in A Little to the Left: Cupboards & Drawers. Bereid je voor om de kasten en geheime ruimtes in het huis op te ruimen met nog meer charmante illustraties, verrassende scenario's en 25 prachtige nieuwe puzzels met als thema kasten en lades.