■Bevat de verhalen van seizoenen 1~3 van de anime!
"A.O.T. 2: Final Battle Upgrade Pack" bevat de nieuwste content voor de tactische actie-jachtserie, gebaseerd op de populaire anime-serie "Attack on Titan."
Inclusief de nieuwste verhalen, die waarschijnlijk vanaf april 2019 (in Japan) worden uitgezonden.
Beleef het verhaal vanuit hetzelfde perspectief als de overige personages, met situaties die gebaseerd zijn op de oorspronkelijke situaties uit de manga.
Personages die een grote rol speelden in het derde seizoen, zoals Kenny, Zeke, Nifa, Floch en Caven, sluiten zich aan bij het gevecht!
Thunder Spears zijn krachtige wapens die je zelfs uit de meest penibele situaties kunnen redden.
Ze zijn met name effectief tegen vijanden die moeilijk te beschadigen zijn met een zwaard, zoals de Armored Titan!
Een speltype waarin je jouw favoriete personages uit het oorspronkelijke verhaal aan je regiment kunt toevoegen, en probeert om gebied buiten de muren te heroveren.