Laat je creativiteit de vrije loop en help bij het ontwerpen van de ideale vakantiehuizen voor vele van je favoriete eilandbewoners in Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise, dat verkrijgbaar is als betaalde downloadbare content voor Animal Crossing: New Horizons.