Asphalt 9: Legends multiplayerkampioen-pakket
Domineer de multiplayer-seizoenen door deze krachtige bolides te ontgrendelen, waaronder de 2-STAR Lotus Elise Sprint 220, de Pininfarina H2 Speed en de Chevrolet Corvette Grand Sport. Je ontvangt ook een bundel tokens en credits om je voortgang te versnellen.