Verkleed je als het mooiste rund van allemaal met het Buffelpak voor STORY OF SEASONS: Pioneers of Olive Town. Om de buffel te temmen, moet men soms de buffel ZIJN!
Om deze items in het spel aan te doen, gebruik je de garderobe in je huis of de paskamer in de salon.