Challenger Pack: Banjo en Kazooie
Het dappere duo uit de Banjo-Kazooie-serie komt het toneel van Super Smash Bros. op getuimeld! Deze set bevat ook het level Spiral Mountain, dat tijdens het gevecht draait, en een muzikaal arrangement speciaal gecomponeerd door Grant Kirkhope!
・ Toevoegingen aan het spiritboard: spirits uit de Banjo-Kazooie-serie die zijn toegevoegd in Ver. 5.0.0. (*3) (*4)