Challenger Pack van Byleth
Byleth uit Fire Emblem: Three Houses vecht mee! Zowel de mannelijke als de vrouwelijke versie zijn van de partij. Gebruik Byleths zwaard, bijl, speer en boog om je tegenstanders een lesje te leren! Breng het gevecht naar het Garreg Mach-klooster, waar Byleth als professor werkt in de oorspronkelijke game. In dit level passeren vier verschillende gebieden de revue, waaronder het marktplein en de kathedraal! Daarnaast bevat de set verschillende muzieknummers, inclusief arrangementen van het titelnummer!