Challenger Pack van Sora
Sora uit de KINGDOM HEARTS-serie maakt zijn opwachting! Zijn kleurvarianten komen overeen met verschillende kostuums uit de originele games. Belaag je tegenstanders met drie soorten magie, of ga het gevecht van bovenaf aan dankzij Sora's uitzonderlijke kracht in de lucht!
Geniet van negen muzieknummers die herinneringen oproepen aan Sora's vele avonturen. Let ook vooral op de speciaal voor deze game gearrangeerde overwinningsmelodie!
・ Toevoegingen aan het spiritboard: andere spirits uit de KINGDOM HEARTS-serie worden toegevoegd in Ver. 13.0.0. (*4) (*5)