CrossCode: Manlea Skin
Eindelijk, na jaren onzekerheid, is de grap werkelijkheid geworden. Manlea is echt. Manlea is machtig. Manlea is krachtig. En eindelijk kun je Manlea nu in CrossWorlds spelen. We hebben naar jullie geluisterd. Jullie wilden de MMORPG spelen als man, als galante held die de wereld redt. Als een echte spierbundel. Word mannelijker. Word Manlea. Goed, dat waren de slechte grappen wel.
Let op: je koopt deze DLC op eigen risico. De gameplay wordt er geen greintje anders van. Je ontgrendelt alleen de Manlea-skin, dat is alles. Misschien word je er mannelijker van. Misschien ook niet. Maar als je 'm koopt is het je eigen schuld. Zoals gezegd, verandert het niets aan de gameplay en dialogen.