Laat je verrassen door deze typische retro 2D actie-RPG. Crosscode combineert graphics in 16-bit-stijl met vloeiende physics, razendsnelle gevechten en meeslepende puzzels in een aangrijpend science-fictionverhaal.
CrossCode draait volledig om de gameplay! Neem het beste van twee populaire genres, vind er een goede balans tussen en maak een geweldige game: dat is CrossCode. Je krijgt de puzzels van oldschool actie-avonturenkerkers en ontvangt als beloning allerlei bekende en geliefde items uit RPG's. Gebruik tijdens de bliksemsnelle gevechten alle handige dingen je op je avontuur tegenkomt. Vind de zwakheden van je vijanden en buit ze uit uit en kies je uitrusting en vaardigheden om ze doeltreffender te lijf te gaan.