Deze downloadbare content is een cosmetische wijziging voor de hoofdpersoon van de game, Lea. Deze nieuwe skin heeft geen voordelen behalve dat ie er heel cool uitziet. Het was een beloning voor Indiegogo-ondersteuners en kan nu ook worden gekocht.