Cymanti
Heb je wel eens het gevoel gehad dat de schattige inwoners van Polytopian wat meer kriebelbeestjes in hun leven kunnen gebruiken? Dan heb je geluk, want de Cymanti zijn naar het hart van de wetlands gekomen om de Square te overrompelen met gigantische insecten en een giftige schimmel!
De Cymanti zijn een afgescheiden groep Polytopians die lang geleden naar de moerasachtige bossen zijn getrokken en geleerd hebben om in symbiose met de bijzondere Ciru Bug te leven, die zich aan hun gezicht vastmaakt en met hun brein samensmelt! Deze insectenminnende Polytopians kweken een schimmel die ze gebruiken om hun bevolking te voeden en zich tegen invasies te beschermen! Onder leiding van een mystieke Shaman trainen ze gigantische insecten, gebruiken ze hun vijanden om hun schimmelboerderijen te bemesten en bestoken ze hun vijanden met giffen om iedereen te verslaan die hun moerasthuis bedreigt!
Waar wacht je nog op? Met de krioelende Cymanti sla je wel meer dan twee vliegen in één klap!