Deze content voegt een nieuwe, zelf te bouwen bestemming toe met zijn eigen verhaal, voorwerpen en hindernissen die je op elk moment in je game kunt beleven.
Ga creatief te werk om de mysteries van The Iron Rig te onthullen en bezoek bekende gebieden uit DREDGE om eeuwenoude raadselen in de diepte te onderzoeken. Help de Ironhaven Corporation bij de bouw van verschillende voorzieningen om zo voorwerpen, gadgets en meer te ontgrendelen, maar wat doen ze hier nou echt?