Dead Cells: Fatal Falls
Probeer niet te vallen terwijl je langs de steile kliffen aan de kust van het eiland gaat. Verken zwevende heiligdommen, infiltreer de schuilplek van een geheime, verboden gemeenschap en leer de maniertjes van een nieuwe baas. Dit is nieuwe midgamecontent voor wie alternatieven zoekt voor de locaties Stilt Village, Clock Tower, Time Keeper en hun parallellen.