Dead Cells: Return to Castlevania
De inspiratie achter alles keert terug naar zijn 2D action roots! Castlevania's onvergetelijke personages en gotische setting komen samen met de razendsnelle gevechten van de bekroonde roguelite Dead Cells in deze ongeëvenaarde samenwerking.
Er is plotseling een poort naar een opvallend kasteel verschenen, en een imposante krijger die Richter heet vraagt je hulp om het kwaad te verslaan dat binnen schuilt.
Ontgrendel 14 iconische wapens, zoals de Vampire Killer, Throwing Axe en Holy Water, om Dracula's beestenboel aan monsters te verslaan en uiteindelijk de duistere heer zelf. Ieder item is overgezet naar de razendsnelle gevechten van Dead Cells terwijl de oorspronkelijke essentie behouden is.
We geven je toegang tot een alternatieve soundtrack bestaande uit 51 originele Castlevania-deuntjes, die overal in de game te horen zijn. Jawel, 51!
Bovendien hebben we 12 van de meest iconische nummers, zoals Vampire Killer, Bloody Tears en Simon Belmont's Theme, opnieuw geïnterpreteerd in de stijl van Dead Cells als soundtrack voor deze DLC. Uiteraard hebben we de ambiance van Castlevania behouden.
Richter Belmont en Alucard staan je bij tijdens je zoektocht om Dracula te verslaan. Ze helpen je het doolhof van Dracula's kasteel te navigeren en geven je sterke wapens (al dan niet met tegenzin). Maar waar goed is, is kwaad, dus kijk uit voor krachtige vijanden die er alles aan doen om te voorkomen dat je de troonzaal bereikt.
Strijd tegen het kwaad in twee intense duels tegen Death en Dracula tegen een majestueuze achtergrond. Als je deze uitdagingen kunt overleven, mag je je voorbereiden op ons meest ambitieuze eindbaasgevecht tot nu toe...
Ontgrendel 20 outfits terwijl je je een weg baant door het kasteel en verkleed je als je favoriete personages, waaronder Alucard, Richter Belmont, Simon Belmont, Maria Renard, Trevor Belmont, Sypha Belnades en niemand minder dan Dracula!