Dead by Daylight: Old Wounds Pack
Pijn staat je te wachten in het Old Wounds Pack. Dit pakket bevat 8 speelbare personages uit 4 van de meest meedogenloze hoofdstukken van Dead by Daylight tot nu toe: Darkness Among Us, Demise of the Faithful, Cursed Legacy en Chains of Hate.
Wees getuige van de duistere band tussen een genadeloos viertal. Ervaar een devotie die lichaam en ziel doet rotten. Smeed een pad van verwoesting door de geschiedenis. Onderga de onsterfelijke vergelding van de wraakzuchtigen. De ultieme multiplayer-horrorervaring wacht op je in dit ongelooflijke Pack, met vier originele Killers en vier originele Survivors voor in de Fog.