Dungeons 3 - A Multitude of Maps
In dit kaartenpakket vecht je naast Thalya om de Oproepstenen, offer je slachtoffers op de hellingen van de Mortuariumberg en help je een Grafgolem een nieuwe rustplaats te zoeken.