Er is niets goeds meer om te veroveren. Geen paladijnen, koningen of godinnen die de triomfantelijke opmars van het kwade leger kunnen stoppen en de volgende generatie helden is nog niet volwassen. Het is tijd voor het Zich-Compleet-Dood-Vervelend-Kwaad om zijn harnas aan de wilgen te hangen. Maar het zou Dungeons niet zijn als het niet eindigde met de grootste van alle knallen.