Geniet van het goede leven in een vreedzame pixelwereld.
Sam en John zijn terug in een gloednieuw avontuur! In een afgelegen bergdorpje bouwen Sam en John een nieuw bestaan op als boeren! Bewerk het land, verzorg het vee en bereid hartverwarmende maaltijden voor vrienden.
Eastward: Octopia is zowel voor ervaren spelers als nieuwkomers toegankelijk vanuit het startmenu van Eastward, dus je kunt direct beginnen met het genieten van het goede leven.