Easy Red 2: Normandy
Easy Red 2: Normandy is een uitbreiding die een indrukwekkende hoeveelheid nieuwe content toevoegt aan de basisgame. Een van de hoogtepunten is de opname van de Normandië-campagne, compleet met alle iconische stranden zoals Omaha, Utah, Pointe du Hoc, Sword, Juno en Gold. Daarnaast kunnen spelers verwachten het binnenland van Normandië te verkennen, met uitgestrekte steden als Caen, Carentan en Saint Lo, samen met een uitgestrekt omliggend campagnegebied dat talloze uren aan boeiende gameplay belooft.
Normandy DLC introduceert 20 nieuwe missies, elk met unieke uitdagingen en doelen. Je kunt ook meer dan 100 nieuwe rekwisieten, gebouwen en bunkers uit de campagne verwachten in de Map- en Mission Editor, waarvan de meeste met vernietigingsfuncties, waardoor je gevechten nog realistischer worden.
Bovendien bevat Easy Red 2: Normandy een reeks nieuwe functies zoals werphaken, waarmee spelers de formidabele kliffen van Pointe du Hoc met gemak kunnen beklimmen. De game biedt ook nieuwe uniformen, waaronder die van de US Airborne en US Rangers, waarmee spelers zich nog meer kunnen onderdompelen in de Normandische campagne.