Extra Episode: Violet
Met deze DLC kun je "Extra Episode: Violet" spelen, waarin je meer te weten komt over Violets gevecht op leven en dood met een Therion die een magisch zwaard hanteerde, lang voordat ze Cyan ontmoette.