Fell Seal: Arbiter's Mark - Missions & Monsters
Je kunt nu sterke monsters inlijven uit alle hoeken van het land Teora, ze aanpassen met hun eigen klassen en ze de strijd insturen met de rest van je troepen. Als je leger groeit, kun je je troepen op afzonderlijke missies sturen om waardevolle grondstoffen te verzamelen, speciale beloningen te verdienen, nieuwe locaties en klassen te ontgrendelen en uiteindelijk het land veiliger te maken! Ga nieuwe uitdagingen aan waarin je tactische vaardigheden op de proef worden gesteld tijdens grotere gevechten tegen de dodelijkste monsters die het land ooit heeft gekend!