Een totaal unieke en nieuwe manier om Furi te spelen!
Ontdek Furi opnieuw met de Onnamusha Rider: een krachtige vechtster die twee instellingen kent, snel en beweeglijk of langzamer maar dodelijk totdat ze de verwoestende kracht van de Ster kan ontketenen.