Gloomhaven - Jaws of the Lion
De DLC-uitbreiding 'Jaws of the Lion' voor de bejubelde tactische RPG Gloomhaven is een aangepaste digitale versie van het populaire bordspel met dezelfde naam. Rekruteer vier nieuwe huurlingen, elk met een unieke speelstijl, en ga op verkenning in een gedeelte van de stad Gloomhaven dat eerder verborgen was. Ervaar de uitgebreide verhaallijn, vol nieuwe vijanden en bazen.
Je kunt de vier nieuwe huurlingen en items zowel in het speltype Guildmaster als de bestaande Gloomhaven-speltypen inzetten. Je kunt 'Jaws of the Lion' in je eentje spelen of in coöp met maximaal vier spelers.
Je maakt deel uit van de beruchtste huurlingengroepen in de vervallen stad Gloomhaven. Als door een duister complot de minder gefortuneerden van de stad beginnen te verdwijnen, is het aan jou om dat tot de bodem uit te zoeken... Maar natuurlijk wel tegen betaling.
Jij geeft leiding aan de trouwe Red Guard, de geduchte Hatchet, de explosieve Demolitionist of de mysterieuze Voidwarden, elk met unieke en volledig aanpasbare decks waarmee je hun vaardigheden en aanvallen kunt aanpassen. Bereid je zo goed mogelijk voor op strijd of ga een ongewis lot tegemoet.
DEMOLITIONIST: De 'Quatryl Demolitionist' behoort tot een ras dat met krachtige maar instabiele foefjes hun lichaam uitbreidt tot een krachtig wapen dat in elk gevecht tot z'n recht komt. Ze kunnen elk obstakel vernietigen en gebruiken het puin om hun vijanden van het slagveld te vagen.
HATCHET: De 'Inox Hatchet' beschikt over dodelijke vaardigheden op de lange afstand, met een bijzonder talent voor bijlaanvallen en onbeperkte wrok. Ze maken geen onderscheid tussen mensen en beesten, dus je kunt ze maar beter niet irriteren.
RED GUARD: De 'Valrath Red Guard', herkenbaar aan het rode pantser, manipuleert het complete slagveld om bondgenoten te beschermen en meerdere tegenstanders tegelijk aan te vallen. Met hun geketende sikkels houden ze de vijand op afstand, terwijl ze de perfecte kans afwachten om een dodelijke aanval uit te voeren.
VOIDWARDEN: De 'Human Voidwarden' heeft als kind een bijna-doodervaring met de Void overleefd en gebruikt deze unieke kracht nu om anderen voor hetzelfde lot te behoeden. Deze klasse kan de gedachten en acties van zowel bondgenoten als vijanden manipuleren om zo de overwinning veilig te stellen. Ook kunnen ze krachtige voordelen leveren en bondgenoten genezen, maar de prijs hiervoor is afschrikwekkend hoog.
25 nieuwe scenario's in een meeslepende en duistere verhaallijn die je door het verborgen gedeelte van Gloomhaven leidt.
10 nieuwe vijanden en bazen, van Zealots tot Chaos Demons, die het uiterste van je vaardigheden vergen met hun vlijmscherpe zwaarden en tanden.