Goofy Roofs Pack
Is Wreckfest nog niet raar genoeg voor je? Je kunt nu helemaal losgaan en lekker hard lachen met deze versieringen voor op je dak!
Kies uit 20 coole en grappige items, zoals raketten, explosieven, een opbaasbare eenhoorn, een deal-with-it-zonnebril, verschillende hoeden en nog veel meer. Ze werken op alle auto's.