Wreckfest bevat een karrenvracht aan upgrades en aanpassingsmogelijkheden. Voor je volgende slooprace kun je verstevigde bumpers, rolkooien, zijbeschermers en vele andere onderdelen monteren. Of je kunt je auto even oppompen voor meer tempo met betere motoronderdelen zoals luchtfilters, nokkenassen, brandstofsystemen en dergelijke. Wreckfest vormt de beste strijdlustige racegame die je kunt vinden.