Gust Extra BGM Pack
Een set met meer dan 400 stukken achtergrondmuziek uit oudere Gust-titels, met nummers uit onder andere Atelier Ryza 2 en Atelier Sophie 2.
Opmerking: dit voorwerp wordt naar verwachting voor het eind van juni 2023 uitgebracht.