Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key
Het verhaal begint wanneer er plots een eilandengroep verschijnt, de Kark Isles, vlakbij de geboorteplaats van Ryza, de hoofdpersoon. Volgens Ryza en haar vrienden vormt dit een bedreiging voor hun woonplaats en daarom gaan ze samen de eilanden verkennen. Daar ontdekken ze een ruïne met een enorme poort. Wanneer Ryza naar de poort loopt, hoort ze een onbekende stem in haar hoofd zeggen dat ze op zoek moet naar de Code of the Universe. Wat gaat er achter de poort schuil en wat betekent die 'Code of the Universe'? Ryza en haar vrienden gaan op zoek naar een manier om hun woonplaats te redden en beleven een avontuur dat draait om een Key en de basisbeginselen van de scheikunde.
Deze game draait voor een belangrijk deel om de gloednieuwe 'Keys'. Er zijn verschillende soorten Keys met verschillende effecten, die je kunt gebruiken tijdens exploration, synthesis en combat. Gebruik ze tijdens je avontuur voor een onvergetelijke, soepele game-ervaring!
Dit product geeft je voor een lagere prijs toegang tot 6 DLC's die in de toekomst worden toegevoegd.
Een set met 2 kostuums voor Ryza op basis van de outfits van de jonge Plachta en Ramizel uit Atelier Sophie 2.
Gust Extra BGM Pack
Opmerking: de Season Pass Bonus en voorwerp 1 worden op dezelfde dag uitgebracht als de game. Voorwerpen 2 t/m 4 worden naar verwachting voor het einde van mei 2023 uitgebracht, en voorwerpen 5 en 6 worden naar verwachting voor het einde van juni 2023 uitgebracht.
Voorwerp 5 voegt een nieuwe regio toe en unieke bijbehorende World Quests. Voor deze content moeten de gegevens van de game worden gewist.
Voorwerp 6 voegt meer dan 400 stukken achtergrondmuziek toe uit oudere Gust-titels, waaronder Atelier Ryza 2. Achtergrondmuziek kan worden omgewisseld door 'BGM' te selecteren in het dagboek op het bureau in het atelier.