Een hypnotisch ritme, synthwavemuziek, neonlichten, de jaren 80 van een ongespecificeerd millennium – is dit het verleden of de toekomst? Waar technologie en alternatieve popmuziek samenkomen, vind je de fantasiewereld van cyberpunk. Dat geldt ook voor dit bijzondere Customization Pack, waarmee je je kelder met 8 elementen een cybertintje kunt geven, met lasers en robots.
Versier je muren, vloeren, deuren en bank met coole posters en decoraties, extreme kleuren en futuristische accessoires. Geniet van sf-races in je eigen kelder!
En er is nog meer! Dit pack bevat ook 3 exclusieve elementen voor je Unleashed-profiel, met een eigen icoon, tag en achtergrond! Remix de toekomst van je races met het Cyberpunk Customization Pack.