Race onder zijn buik en tussen zijn grote poten door, maar pas op voor zijn onvoorspelbare staart: als je timing beroerd is, word je de lucht in geslingerd, verlies je de koppositie en sterven je titelkansen uit. Maar als je goed oplet, kun je er je voordeel mee doen, je rivalen stof laten happen en op het podium landen!