Wil je je kelder een geweldige nieuwe look geven? Geen zorgen, het nieuwe Haunted Customization Pack heeft alles wat je nodig hebt om muren, deuren, vloeren, sofa's en decoraties aan te passen! Met een kelder vol spinnenwebben, doodshoofden en vleermuizen zal niet alleen jouw talent je rivalen angst inboezemen! En we hebben ook gedacht aan je Unleashed-profiel: een speciaal icoon, tag en achtergrond om iedereen te laten weten dat je een echt racemonster bent!
Met al deze geweldige elementen zou het gruwelijk zijn om dit Haunted Customization Pack mis te lopen!