Taai, bewegelijk en supersnel; deze off-road muscle car is een geboren held. Het beroemde blonde bobkapsel op het dak, het pantser op de motorkap, de strijdbijl als achterste spoiler en het legendarische Power Sword aan de zijkanten van de body bootsen de look na van een van de populairste personages ooit.