Dit seizoen is speelbaar tot 30 augustus 2022.
Geniet van gigantisch veel raceplezier en uitdagingen waarmee je exclusieve voertuigen en aanpassingsmogelijkheden kunt verdienen, geïnspireerd op Jurassic World en de reusachtige prehistorische wezens zoals de Mosasaurus, een amfibievoertuig dat ongeëvenaard is op elk terrein, de Triceratops, een gepantserd aanvalsvoertuig dat elke schok kan weerstaan, de Tyrannosaurus rex, een truck die graag zijn tanden laat zien, de Velociraptor, een aerodynamische raceauto met klauwen geïnspireerd op Blue en de onhoudbare Tyrannosaurus rex Monster Truck.
Bovendien kun je 15 nieuwe elementen vrijspelen voor je profiel en je kelder! Wacht dus niet langer en haal alle premium-items in huis voordat het seizoen uitsterft.