Een prachtig eerbetoon aan het verleden en een visie op de toekomst. Deze geweldige cabrio met bubbelvormig dak ziet eruit alsof hij elk moment kan opstijgen of rechtstreeks naar de finish kan teleporteren! De toekomstdromen van je tegenstanders gaan eraan! Word wakker en voeg hem nu toe aan je collectie!